Dve ehernet karty

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Středa Červen 11 09:01:31 CEST 1997

Zdravim, Presne ten samy problem s tim samym produktem jsem mnel ja.
V tomto pripade doporucuji rovnou nainstalovat nove jadro linuxu.
(minimalne 2.0.29) Tento problem jsem se snazil vyresit snad asi 14, s
neuspechem, po upgrade jadra mi konfigurace ethernet karet trvala asi 20
sec.
Mj. doporucujuji prejit spis na jinou distribuci linuxu, protoze v teto
distribuci jsou pomerne hrube chyby, ktere vznikly pravdepodobne
skombinovanim dvou distribuci redhatu. (chyby ve sprave pameti v X
Windows), dokemntaci :)))

Toto je pouze muj osobni nazor, jestli s nim nekdo nesouhlasi, jsem
otevren diskusi.
Jan Kebrle