SAMBA,Linux vs. WINS

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Červen 11 13:45:59 CEST 1997

Dobry den,
 nakonfiguroval jste nekdo SAMBU jako WINS server ?
Co je k tomu vsechno treba ? Odkud se berou pres WINS anoncovane adresy
v SAMBE ?
( broadcasty, LMHOST .. ? )

myslel jsem si, ze staci pouze nastavit v /etc/smb.conf :

   wins support = yes

a zajistit si "prevahu" nad ostatnimi OS :)) pres:

   os level = 33

Jenze WindowsNT Server nejen, ze kolem sebe prakticky nic nevidi ( s
vyjimkou samby s parametrem remote annonce ) coz je jeho chyba , ale ani
nereaguje na onen SAMBA WINS Server - coz nevim ci je chyba. Jak muzu
overit, ze SAMBA funguje spravne ? V logu jsem nic nenasel :-(

S pozdravem
  Petr Snajdr