dosemu,

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Středa Červen 11 15:42:24 CEST 1997

Zdravim, potreboval bych vedet, jestli existuje uz pod linuxe emulator
Win95, (jsem linej rebootovat linuxe, nastartit shit95, 20 min neco v nich
delat, a pak zase spet do linuxu.
Nevite nekdo o necem, popripade, kde to sezenu?
diky Mort

	S pozdravem

	Jan Kebrle
| e-mail: mort na dns.terminal.cz  | adresa: Ratborska 141           |
|         mort na praha.tourweb.cz |         Praha 9 - Ujezd nad Lesy|
|         mort na bbs.infima.cz    |         190 00                  |
|         mort na bbs.cez.cz       | telefon: 0602/360790            |