Radiokarta pod Linuxem

Josef Kratky KRATKY na FCH.VUTBR.CZ
Středa Červen 11 17:14:37 CEST 1997

Zdravim fsechny

Tak jsem pri provozovani Linuxu na PCcku doma narazil na mensi
problemecek - nemuzu nikde najit ovladac pro moji radiokartu. Mam
SoundBlaster16 VIBRA s radiokartou primo zabudovanou. Nasel jsem
nejaky programek "radiotrack1.1" a zkusil jsem mu podstrcit IO, ktere
jsem nasel v manualu k te moji karticce, ale zahlasilo to error asi v
tom smyslu, ze je spatne zadane IO (pritom jsem si nabeton jisty, ze
jsem zadal tu spravnou hodnotu).

Nemate nekdo zkusenost s rozchozenim teto karty a nebo nejakej napad?

Diky za pozornost, mejte se krasne...
                                            PepaK