SAMBA,Linux vs. WINS

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červen 11 18:49:52 CEST 1997

> [...]
> v SAMBE ?
> ( broadcasty, LMHOST .. ? )
>

> myslel jsem si, ze staci pouze nastavit v /etc/smb.conf :
>
>    wins support = yes
>
> a zajistit si "prevahu" nad ostatnimi OS :)) pres:
>
>    os level = 33
>
> Jenze WindowsNT Server nejen, ze kolem sebe prakticky nic nevidi ( s
> vyjimkou samby s parametrem remote annonce ) coz je jeho chyba , ale ani
> nereaguje na onen SAMBA WINS Server - coz nevim ci je chyba. Jak muzu
> overit, ze SAMBA funguje spravne ? V logu jsem nic nenasel :-(

Me to funguje dobre, vynatky z me konfugurace:

smb.conf
=========
   os level = 33
   domain master = yes
   wins support = yes
=========

start skript:
=========
case "$1" in
  start)
 echo -n "Starting SMB services: "
 daemon smbd -D
 daemon nmbd -D -H /etc/lmhosts
 echo
 touch /var/lock/subsys/smb
 ;;
=========

lmhost (na stroji noe):
=========
0.0.0.0 noe M

#
isak.tmapy.cz	isak
inge.tmapy.cz	inge
jan.tmapy.cz	jan
=========

IP adresy zjisti dle /etc/host.conf z /etc/hosts nebo z DNS serveru

Jak to vypada ze to nefunguje? Taky jsem si kdysi myslel, ze to
nefunguje (napriklad pro pouziti telnetu ve win95), pak jsem zjistil,
ze to v takovych pripadech ani fungovat nema :-)

Pavel

PS. Mam tu pouze W95 a WinNT workstation 4.0
  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe