testovani filesystemu

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červen 12 09:35:31 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Radim Kolar wrote:

> Jsem otevren jakymkoliv navrhum, zatim jsem projel filesystemy testem iostone a vyhral kupodivu
> FAT. Muze mi nekdo doporucit vhodnejsi test ?
>
> Radim Kolar (hsn na cybermail.net)                    [Team OS/2]

Neviem, ci je to prave test; z uplne inych pricin, ako je testovanie som
potreboval rozbalit databazu cdciek k programu xmcd vo  W95. Na nej je
zaujimave, ze adresar rock obsahuje velke mnozstvo malych
suborov (asi 10000). Vtedy ma prekvapilo, ze to trvalo viac nez 10x dlhsie
ako na linuxe. Neskor som to este skusil pod WinNT, tam bol vysledok uz
lepsi (2 - 2.5x pomalsie ako na linuxe). Ja viem, ze sa da namietat, ze
rozdiel moze byt sposobeny kompresnym program (gzip, 32 bitovy rar).
Mimochodom, W95 sa po hodine rozbalovania dostala do takeho stavu, ze bez
poriadneho swapovania nebola schopnat vysunut ani tu listu, co ma v spodnej
casti obrazovky. A NT, tam to maju osetrene, aby predislo takemu stavu,
radsej spadlo. :-)
			jano <derfinak.hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones