Zdrojaky ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 12 17:03:11 CEST 1997

Martin Mares pise:
: Hi,
:
: > Ktereeho vi, smiim-li znaat?  V mee instalaci vimu nic takoveeho nenii,
: > naszel jsem ctags od elvisu, ale to umii (asponj podle manovee straanky)
: > pouze C/C++.  Takzje bych uzjivateluum vi doporuczil spiisze *ctags*
: > z Emacsu.
:
:    Pokud mne ma pamet jako obvykle neklame, ctags se s vimem standardne
: distribuuji.
:
	Nojo, on ma asi nejakou divnou distribuci :-)
Ctags jsou soucasti vimu i nvi. Navic se dodavaji i separatni ctags
pro nekolik jazyku tusim vcetne Perlu.

	Fakticka poznamka: Uzivatel vi si na svem systemu asi nebude
instalovat emacs ...

Flame:
	Mozna by stalo za zvazeni, jestli stoji za to na kazdou zminku
o vi posilat clanek s tim, ze emacs je lepsi a na kazdou zminku o RedHatu
clanek o tom, ze Debian to taky umi a je urcite lepsi.

	BTW, muj nazor na sprezky: Podle me je situace stejna, ne-li
horsi, nez QP; sprezkovy pravopis se neda pocitacove prohledavat
(podobne jako QP), ale navic nema ani v hlavickach nic, co by
upozornovalo na kodovani ve forme sprezek.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //