Jak exports(5) pro subnet & neco s kerneld

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 12 18:09:08 CEST 1997

Dobry den vespolek,

mam drobny problem s exports. Chtel bych urcity adresar na linuxu
exportovat pro cely urcity subnet. Stroju je zde cca 25 s ruznymi
symbolickymi jmeny, tudiz mi jako jedina schudna varianta prisel zapis
pres IP. Pro tento pripad pise "man exports" neco ve smyslu dvojice IP
cisla a netmasky, oddelene lomitkem, tedy "IP/netmask(parametry)". Zapis
xxx.yyy.zzz.*/255.255.255.0 ovsem nefunguje. Ze bych to spatne pochopil ?

Pak jeste drobny problem s kerneld. Momentalne bezici kernel nema zadne
moduly, ale podporu pro autoload v jadre a nainstalovany kerneld mam (muze
se hodit). A ono se to pri bootovani shani po neexistujicich modulech
podezrelych nazvu, napr. "depmod: can't locate module char-major-10" nebo
"net-pf-5". Kernel je 2.0.30, kerneld balik je modules-2.0.0. Uz jsem mel
podobny problem, ale to bylo tim, ze jsem v /include/linux/kerneld.h nemel
odcommentovane NEW_KERNELD_PROTOCOL, coz ted uz mam. Nemuze to byt tim ze
je to poprve co rozchozuju masinu ze Slacku 3.2 ?

Diky.

Pavel Z.