FLAMES: Re: Zdrojaky ?

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Pátek Červen 13 11:56:30 CEST 1997

    JK: 	Fakticka poznamka: Uzivatel vi si na svem systemu asi
    JK: nebude instalovat emacs ...

Podle meeho naazoru se nejednaa o faktickou poznaamku.
Naviic kvuuli ctags z Emacsu si nikdo nemusii instalovat Emacs, jednaa se
o samostatnyy program dodaavanyy s Emacsem.

    JK: 	Mozna by stalo za zvazeni, jestli stoji za to na
    JK: kazdou zminku o vi posilat clanek s tim, ze emacs je lepsi a
    JK: na kazdou zminku o RedHatu clanek o tom, ze Debian to taky umi
    JK: a je urcite lepsi.

Paklizje se jednaa o naraazjku na moji osobu, tak:
1. Co se tyycze Emacs vs. vi: V poslednii dobje jsem nic takoveeho
   neuvaadjel, pouze jsem doporuczil *ctags* z Emacsu a to z czistje
   objektivniich duuvoduu.  Nemohu za to, zje *njekterzii* uzjivatelee vi jsou
   na kazjdou zmiinku o Emacsu silnje alergicztii.  Za omyl ohlednje
   neprziitomnosti ctags ve vimu jsem se omluvil.
2. Co se tyycze Debianu, nic takoveeho nedjelaam (jestli ano, *prosiim*
   o konkreetnii prziiklad), njekdo jinyy snad ano?

    JK: 	BTW, muj nazor na sprezky: Podle me je situace stejna,
    JK: ne-li horsi, nez QP; sprezkovy pravopis se neda pocitacove
    JK: prohledavat (podobne jako QP), ale navic nema ani v hlavickach
    JK: nic, co by upozornovalo na kodovani ve forme sprezek.

Staale trvaam na tom, zje QP se prohledaavat daa.
Jinak souhlasiim s tiim, zje QP je lepszii nezj sprzezjky, ale je to zakaazaano
pouzjiivat.
Prziislusznyy header jsem przidal -- muuzje byyt?
Paklizje bude pouzjiivaanii sprzezjek oficiaalnje zakaazaano, budu to respektovat
(announcoval jsem to doprzedu a nikdo mi to od tee doby nezakaazal).

Jeenjo, vzhledem k tomu, zje jako spraavce konference maasz nadstandardnii
postavenii, mohl bys prosiim viice dbaat na korektnost svyych vyyrokuu?
Djekuji.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell