apache, mod_servlet a linux

Pavel Kolesnikov koles na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červen 13 12:26:10 CEST 1997

Dobry den,
predem se omlouvam tem, kteri tento mail cetli uz v cz.comp.www, doufam,
ze zde nebudu se svym problemem prilis off-topic.
Nedavno jsem si stahl jsem si JSDK pro Solaris s tim, ze muze byt pouzit
i pro jine unixoidni platformy, nainstaloval podle navodu a jedine, co
dostavam, je server error a hlasky "access failed, problem creating socket"
v error_logu.
Nepodarilo se nekomu za ctenaru teto konference tuto kombinaci uspesne
rozchodit?
Pro uplnost: mam JSDK1.0b, Apache 1.1.3 (nakonfigurovany podle
REAME.apache z JSDK) a RedHat 4.2.

   Pavel

--
  http://guide.terminal.cz/