Spojeni Linux -- DOS

Ing. Josef Kohout jkohout na mbox.vol.cz
Pátek Červen 13 15:06:02 CEST 1997

Tomas Rezek wrote:

> Dobry den,
>
> potreboval bych u nas na Astronomickem ustavu provest asi
> nasledujici "zesitovani" pocitacu: predstavuji si neco jako Linuxovy
> server, ktery by mel nejakym zpusobem pristup na dva, v budoucnu tri
> Ty pocitace jsou par (10 - 15) metru od sebe. Taky tam mame
> Ethernet, ale vzhledem k tomu, ze planovana sit musi byt co
> nejspolehlivejsi, jevi se mi vyuziti teto site jako nevhodne (casto je
> down).
>
> Dekuji,
> Tomas Rezek
Prosim, co myslite tim "Ethernet...(casto je down)." Ethernet je
technologie, nikoliv server, pokud vam tam nekdo casto nereze nozem
kabely, nebo nerozpojuje koaxialy, ci nepujcuje si terminatory, tak
"Ethernet" nemuze byt down. Jestli je casto vas NetWare fileserver down,
tak to neznamena, ze jsou ty kabely nepouzitelne. Bydlim naproti vaseho
ustavu, tak se se mnou spojte primo na E-mail a snad vam mohu pomoci.

J. Kohout <jkohout na mbox.vol.cz>