Motif 2.0

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Červen 13 18:26:29 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:

> In cz.comp.linux was written by Petr Snajdr <snajdr na pvt.net>:
> -> > Knihovny Motifu libXm jsou komercne siritelne, nabizi je napr. Redhat a
> -> > dalsi spolecnosti (i u nas, jiste se Vam ozvou privatnim mailem).
>
> -> Tak me napada. Daji se koupit opravdu jen *.so knihovny ?
> -> Ja zatim videl pouze komplet sdilene knihovny,mwm,Motif develop. atd...
>
> Nuz, ak chcete aby vam kazda binarka zrala dvakrat tolko pamate...

To samozrejme nechci. Tusim, ze napr. u xIRC (ted si nejsem jist tim
nazvem) to byl rozdil 50 kB vs. 2 MB.

Otazka byla myslena jinak.
Rekneme, ze nepotrebuji developer verzi, ale chci jen a pouze ty sdilene
knihvny. redpokladam, ze by mohli stat min, ale nikdejsem je samostatne
nevidel.

S pozdravem
  Petr Snajdr