dosemu,

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Červen 13 18:33:16 CEST 1997

Pavel Just wrote:

>         A zkousel jste emulator WINE ?. Umi spustit W95 i WinNT binarku.
> Pres parkera urcite naleznete.

:-) WINE je dobry napad, ale jeho pouzitelnost je stale stejna. tj.
nepouzitelny. mam pocit, ze v posledni verzi ( Kveten) bylo dopsano
celkem dost veci ( po kompilaci mel ten adresar s WINE mam pocit snad 50
MB :)) , ale jinak WINE nema cenu tahat pokud se nechce clovek podilet
na jeho vyvoji ;-)
Jedine co umoznuje provoz win32 programupod unixem je SoftWindows95 od
Insignia Solutions , ale mam takovy pocit,ze pouze pro AIX,Solaris a
IRIX nebo mozna i jine non-intel comp.
Bohuzel ...

S pozdravem
  Petr Snajdr