mazani MS-DOS adresare z MC

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Červen 16 08:34:22 CEST 1997

On Fri, 13 Jun 1997, Filip Zaludek wrote:

> Obcas, pri mazani MS-DOS adresare mi M.Commander 3.2.?
> hlasi "directory not empty" a nejde smazat, i kdyz je empty.
> Nevite cim to?
>
> filip na cti.cz

Kdyz ve vfat fs obcas smazete soubor s dlouhym nazvem jako v dos fs (at uz
mount -t msdos, nebo v DOSu non W95 programem), zbyde v adresari
informace o dlouhem jmene. Dlouha jmena jsou totiz reprezentovana vice
polozek v adresari, ktere nejsou videt. To je zrejme pricina uvedene hlasky.

	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366