Ceckove "vi"

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Pondělí Červen 16 13:27:00 CEST 1997

Ahoj,

> Dozvedel jsem se, ze pry existuje vi, ktere zobrazuje ruznyma barvama
> konstrukce jazyka C.
>
> Nevite kde bych to nasel - nejlepsi by bylo kdyby to byla mutace
> programu "elvis", ktery pouzivam (standartni "vi" ve Slackware)

je to zrovna elvis, o kterem vim, ze to umi - mimo jazyka C umi take
shell, perl, mozna jine jazyky a take umi formatovat HTML!

Bohuzel, zda se, ze je zcela prepsany a ze se chova nekdy jinak, nez
puvodni ve Slackwaru. (Napr. pri presunu o radek niz zustava ve
stejnem sloupci, coz mi trochu vadi - uz jsem si zvykl na to
puvodni... Take neumi napr. vsechny moznosti u substituce - tedy
s/OLD/NEW/cgi nejde - umi jen 'g' :-( , ale 'ci' jde jinak :-)  )

Najdete ho v tradicnich adresarich linux/apps/editors/elvis-2.0.tar.gz
napr. na ftp.muni.cz/pub nebo ftp.vse.cz/pub/386-unix.

Zdravi
Lada Dobias
P.S.
Kdyby nekdo vedel, jak ho nastavit, aby pri posunu dolu neskakal do
stejneho sloupce, reknete mi. Dekuji :-)