Problem s build-em SRPM na RH4.2

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Červen 16 16:08:19 CEST 1997

On Mon, 16 Jun 1997, Michal Fadljevic wrote:

> Stahnul jsem prslusny package a zkousel jsem rpm -bp emacs.spec
> az rpm -bi.
>
> Vsechno slo dobre az do faze install. Ten nahlasil nejakou
> chybu ale jako vysledek nejak poboril puvodni binarni RPM

Tazko sa ti da pomoct, ked tak podrobne popises chybu. rpm skonci s chybou,
ked nejaky proces vrati chybu. Pre vytvorenie binarneho rpm vacsinou staci
rpm --rebuild *.src.rpm
ak:
1. je spravny src.rpm subor
2. je v poriadku distribucia. (To som sa asi zle vyjadril, skor by to malo
byt "distribucia je v takom stave ako predpoklada autor rpm").

Ak to nestaci, treba najs chybu, opravit ju a zadat rpm -ba alebo rpm -bb.

> emacsu. Zkousel jsem rpm --rebuildb, ale nepomohlo to.

rpm --rebuilddb urobi rebuild (prepacte za vyraz, ale nenapada ma vhodny
preklad) rpm databazy.

> Nejsem si ale uplne jist, jestli jsem postupoval dobre.
>
> Budu vdecny za vsechny rady, jak spravne z-build-ovat SRPM package,
> pripadne co si kde o precist.

man rpm alebo niekde na www stranke redhatu. Ak si si instaloval
dokumentaciu v HTML forme, je tam URL.

> Michal Fadljevic

				jano<derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----