Slackware 3.2 & Cestina

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Úterý Červen 17 07:17:16 CEST 1997

Dobry den!

	Nainstaloval jsem si doma Slackware 3.2 a snazim se ho rozchodit.
Xka uz vypadaji podle mych predstav, az na cestinu. To proste nefunguje.
Mam ceske fonty (vytahl jsem je z baliku cstools) a klavesnici jsem si
nechal nainstalovat primo instalacni rutinou. Cesky to ovsem nepise.
Co vsechno se s tim jeste musi udelat, aby to chodilo? Chodi to nekomu?
Hledal jsem spasu i v Czech-HOWTO, ale tam neni nic, co by mi pomohlo.

					Miroslav Lednicky

--