Problem s lp.o (RH 4.2)

Eduard Vopicka eda na pub.vse.cz
Čtvrtek Červen 19 09:06:26 CEST 1997

Dobry den.

Pred upgrade na RH 4.2 jsem mel v lilo.conf
	append="lp=0x378,7,0x278,5,0,0"
Po upgrade tohle nefunguje, nejspis proto, ze lp.o je modul?

Jak reknu kerneld, aby natahoval modul lp.o s temi parametry nahore
(nebo s jejich ekvivalentem)? Pripadne jak natahnu lp.o permanentne
s uvedenymi parametry?

Nutne potrebuji, aby obe tiskarny jely pres interrupt, v rezimu
polling jsou *uzasne* pomale. Nastaveni IRQ pomoci tunelp je k nicemu,
protoze kerneld po minute necinnosti lp.o odladuje a nastavene IRQ se
ztrati.

Zkousel jsem z X Kernel Daemon Configuration, ale lp.o jsem s jeho
pomoci nakonfigurovat nedokazal.

Prozatim jsem si zkompiloval kernel, ktery ma v sobe lp driver natvdo.
Co potrebuji mi takhle funguje bez problemu, jen pri bootu system oznamuje
nejake unresolved symbols v modulech, coz momentalne nevadi, ale mohlo by.

Diky,

Eduard Vopicka <eda na vse.cz>