moduly

Jan Haering jr. Jan.Haering.jr na cesnet.cz
Čtvrtek Červen 19 10:49:07 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Milan Suchanek wrote:

> Nazdarek vsichni,
>
> opet zapolim s problemem pro vas jiste velmi trivialnim. Nainstaloval
> jsem si Slackware 96 s kernelem 2.0.0, stahnul si kompletni kernel
> 2.0.30 a zkompiloval. Vse probehlo bez problemu. Avsak nemuzu nacist
> nektery moduly, napr. ppp, slhc a podobne. Vsimnul jsem si, ze v
> adresari /lib/modules jsou dva podadresare 2.0.0 a 2.0.30. Moduly
> ppp,slhc,lp ... jsem nasel v 2.0.0, coz je mozna ten problem. Myslel
> jsem si, ze make modules a make modules_install za me vyresi tyto
> problemy, ale v adresari 2.0.30 se objevilo pouze par modulu tykajicich
> [...]

Pri konfiguraci kernelu pred kompilaci jste zrejme nezadal ppp jako
moduloidni. Budto ho tedy mate v novem kernelu 2.0.30 natvrdo, nebo ho
nemate vubec. Tedy, znovu udelat "make config" a zadat ppp jako modul.

						Jan Haering jr.
						CESNET z.s.p.o.