domainname?

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 19 11:22:24 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Jiri Novak wrote:

> Prave pred chvili jsem si vsiml jedne nedulezite, nicmene ponekud
> iritujici chybky mojeho systemu. Oc jde: zkratka system odmita
> vzit na vedomi, ze by mel mit nejaky domainname. Samozrejme jsem
> pri instalaci uvedl korektni domainname, a hostname, domainname
> je uveden v /etc/resolv.conf i /etc/sysconfig/network. Domainname
> lze nastavit rucne pomoci "domainname skodanet.cz". Tak by me zajimalo,
> jestli existuje jina "standartnejsi" cesta jak se dobrat k
> domainname nez dopsat ho do init scriptu... tusim ze rc.sysinit..

> [...]

Pozor, to co nastavujete prikazem domainname neni to co si myslite ze
nastavujete. Je to jmeno domeny pro NIS - to je cosi kvuli sdileni ruznych
souboru, pouziva se treba na /etc/hosts nebo /etc/passwd - zeditujete na
jednom serveru a zmeny se projevi vsude. Pravdepodobne nic takoveho
nepotrebujete. Takze to ze vam prikaz domainname pise (none) je v poradku,
me to na mych systemech pise take.

| From source code of Linux kernel: |               Leos Bitto