SNMP nefunguje jak by melo ! ?

Jakub Dadak indad na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 19 12:51:33 CEST 1997

Zdravim,

 rozjel jsem na jednom routeru na Linuxu 2.0.0 Slackware 3.1
 SNMP z RedHat cmu-snmp 3.3. A monitorovaci soft na traffic
 Multi Router Traffic Grapher.

 Ovsem dava me spatne vysledky asi 4x mensi nez jsou skutecne.
 Kazdych 5 minut program precte ze SNMP kolik kterym interfacem
 proteklo a pak z toho nakresli graf.

 Rucne jsem testoval hodnoty v snmp

 interfaces.ifTable.ifEntry.ifInOctets.2
 interfaces.ifTable.ifEntry.ifOutOctets.2

 obe byly nastaveny na 0. Stahl jsem nestcapem 220 kB soubor.
 Takze ven slo 220 kB + cca 600 B (MIME) a dovnitr cca 660 B (MIME)
 Ovsem v snmp rika ze dovnitr slo 55 kB a ven 48 kB

 Nevite v cem by mohl byt problem ?

 Mate nekdo zkusenosti s konfiguraci SNMP na Linuxu ?

 Diky

--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (

     !!!!!!!!!!! zmena e-mailu smdad -> indad !!!!!!!!!!