Jakou distribuci pouzit pro bezpecny system ?

Jan Rusnak jonny na defadmin.utc.sk
Čtvrtek Červen 19 14:31:42 CEST 1997

> Nuz manualy aj konfiguracne subory su sialene to je fuckt.
k linuxu som prisiel zo sveta WIN a celkom sa mi pacia tie sialene
konfiguracne subory :)
je to jednoznacne lepsie ako konfigurovat windowsovske softy ku ktorym byva
sice rozsiahla
ale tradicne zla dokumentacia ...

> ale co znamena odolnost voci chybam v konfiguracii? niektore veci ked
> nenakonfigurujete, program nevie ako robit, ma si vari vymysliet
implicitnu
moznost konfigurovat soft znamena predsa jeho flexibilitu ....
je omnoho lepsie konfigurovat system a instalovat soft rucne ako pouzivat
rozne
wizardy (vid WINNT) ktore vam sice bez pohnutia prsta soft nainstaluju  a
nakonfiguruju
ale na druhej strane bez toho aby vas upozornili  alebo si pytali dovolenie
si vselikde
ponahravaju subory a pomenia kopu veci v registry ....

jonny