obmadzenie rychlosti 1 podsiete cez linux router

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Červen 19 15:25:00 CEST 1997

Milan Molnar wrote:

>         Ahoj,
>
> mam linux ako router do Inetu a v nom 2 sietove karty ==> routuje
> 2 podsiete cez 1 ppp interface do Inetu. Potreboval by som napr.
> 1 z tych podsieti pridelit 1/3 pasma linky do inetu. Je to mozne?
> Ak ano, prosim URL na soft. pripadne doc.
>
>                                         Vdaka

Mam pocit, ze na to je podpora v 2.1.x. Tusim, ze se to jemuje
Traffic Shaper. typicky je to neco jako /dev/shaper0.
Omezni omezeni :)) je , ze minimum muze byt 9600 baudu a maximum 256K.
Vic by se melo dajit v distribuci jadra:
Documentation/networking/shaper.txt

S pozdravem
   Petr Snajdr