Zvukovka

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Červen 19 19:26:28 CEST 1997

Sauer David wrote:

>  ja mam Addonics 530 PDW (PnP,3D,wavetable). Celkem o.k.,
> konfigurovan WSS + MPU Roland 401. Trochu zlobi nahravani (DMA timed
> out), to ale muze byt problem toho meho kusu (v patek zkusim pod
> win95 a bude vedet vic). Konfigurace celkem jde, pouzivam zatim
> isapnptools, jinak co jsem se dival do kernelu a pro zvukove karty se
> rysuje jakasi podpora PnP pro chipset (Yamaha OPL3-SAx). Co se tyce

Ja jsem ted ten Addonics 530 PDW koupil, dokumentace k ni nebyla zadna,
na desce vidim nejakeho brouka YAMAHA  OPL  YMF719-S  9649  ZAJF,
to ma byt to samy jako ten OPL3-SAx nebo to je neco jinyho?

Chodi nekomu pod Linuxem take jine typy Addonicsu? Mam na mysli zejmena
ty levnejsi 150 P, 510 P. Jaky je mezi nimi rozdil?
Na http://www.addonics.com  o nich nic neni :-(

>                             David Sauer

Petr Herman