SNMP nefunguje jak by melo ! ?

Čtvrtek Červen 19 21:03:51 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Jakub Dadak wrote:

> Na nulu se automaticky nastavi po rebootu.
*klep klep* aha, ja si to neprecetl poradne, takze jsem si to chybne
vylozil, za tam ty nuly jsou porad

> BYlo by to hezke, kdyby to nasobil, ale neni tomu tak
> sedelo by to u IN bytes ale u OUT bytes by se to muselo
> tak 100 vydelit
spravne reseni je tahat to z kernelu, jenze tam se nic takoveho
nezaznamenava, pokud neni zapnut accounting a nastavena patricna uctovaci
pravidla... a i pak je to jenom IP... :(

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)