sit Novell + W95 + Linux jako router

Pavel Voch voch na nmiv4.nmiv.cz
Čtvrtek Červen 19 15:22:58 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, RADEK VRANA wrote:

> Nazdar
> Potreboval bych poradit od nekoho, kdo ma prakticke zkusenosti
> s vyse uvedenou kombinaci.
> Jde mi o to pouzit Linuxovy stroj pro pripojeni na Inet -
> posta, telnet, www server (mozna).

Neco takoveho tady mame, ale co potrebujes konkretne?

Nevim. Ale typuji, ze se budete pripojovat pres komutovanou linku.

Na pripojeni se hodi chat. Jako proxy a cache muzes pouzit squid.
Webserwer treba apache.

Ve Vir95 by nemelo byt problem nastavit NS nebo IE s proxy.

Co se tyce pripojovani disku z Novellu, dobre jsou ipxutils, z vir95
smbmount. Pro export Linuxovych disku do Vir samba, kdybys chtel do
Novellu da se pouzit mars (emulator novellu).

Dalsi vec, kterou se mi nedavno podarilo dobre nakonfigurovat je fax.
Pouzivam jeden modem na faxovani dovnitr a ven, prihlasovani dovnitr a
pripojovani na Inet. Jednoduchy soft po tyto ucely je efax.

                                          Pavel Voch