diald a fetchmail

Neděle Červen 22 21:12:16 CEST 1997

> Mohu pripadne nejak testovat, jestli je linka uz nahozena, nebo
> zadat nejake (treba 1,5min) zpozdeni pro spusteni fetchmailu?
>
> Nemate to nekdo jiz vyresene? Uvitam vsechny namety na reseni.

Ja si linku rozpinkam pomoci nasledujiciho scriptu (spousten z Crona).
Pusti se ping a az se ozve linka, tak se pokracuje.

# 600 pokusu odpovida 600 vterin (10 minut snazeni)
ping -c 600 147.230.16.1 > /tmp/odesli.postu.ping 2>&1 &

# dokud linka nepobezi, tak cekej
while ! grep icmp_seq /tmp/odesli.postu.ping > /dev/null
do
  sleep 4s
    if ! ps -xa | grep "ping -c 600" | grep -v grep > /dev/null ; then
        # 600 pokusu vyprselo
        echo "Linka ani po 600 vterinach nenahozena"
        rm -f /tmp/odesli.postu.ping
        exit 1
    fi
done

# zbijeme ping
kill `ps -xa | grep "ping -c 600" | grep -v grep | cut -b0-5` > /dev/null
  2>&1

# a jedem ...
echo -n "Serizuji si cas: "
/usr/local/bin/ntpdate 147.230.16.3
sendmail -q
/usr/local/bin/uucico -f -s XXXXX -D

# konec - diald zavesi sam

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/