UPS od APC

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pondělí Červen 23 14:37:18 CEST 1997

"Nathan L. Cutler" <ncutler na terminal.cz> wrote:

> Ja mam APC Smart UPS 600, ale v UPS-HOWTO jsem precetl, ze zadne daemony
> pro Linux neexistuji (APC pry nechce zpristupnit technicke parametry).
>
> Takze odpoved na vasi otazku nemam, ale mozna nejsem jediny, kdo se zajima
> o vami zmineny "apcupsd" pro Linux.  Muzu se tedy zeptat, kde jste ho
> splasil?

Zkuste apcd 0.5b. To existuje uz dva roky, umi to inteligentni komunikaci se
Smart UPS i praci v siti (vic stroju na jedne UPS). Ale pozor, chodi to jen se
starsima generacema APC UPS. Oni totiz zmenili pred casem komunikacni protokol a
ja zadnou novou UPS nemam, abych to tam dopsal.
A mate pravdu, APC nezverejnuje technicky popis toho protokolu. Na druhou
stranu, neni to zadna "rocket science", podivat se co na tom RS-232 vlastne
beha.
K dispozici je to na sunsite.unc.edu a jeho mirrorech, tusim v
/pub/Linux/System/UPS

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *