/dev/hda2: read_intr

Pondělí Červen 23 14:40:41 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997 kuba na pha.pvt.cz wrote:

> (odpovedi posilejte prosim Cc: kuba na pha.pvt.cz, protoze ucet, ze ktereho
> posilam tenhle majl, neni bohuzel v konferenci)
>
> Ahoj,
>
> ted jsem zjistil, ze mi Linux pri pristupu na nejake sektory na disku
> posila mracno takovychto chybovych hlaseni:
>
> /dev/hda2: read_intr: error=0x01 {Address Mark Not Found} LBASect=3039095 sector=2216567
> /dev/hda2: read_intr: status=0x59 {DriveReady Seek Complete DataRequest Error}
> /dev/hda2: read_intr: status=0x40 {Uncorrectable Error}
> ResetSuccessful

timto sveraznym zpusobem kernel oznamuje, ze doslo k chybe pri cteni
dokonce pise jake--address mark not found... to vypada zle (vypada to,
jakoby se neco bitiku z disku "vyparilo"): doporucuji ho vyzkouset v jinem
pocitaci (take to muze byt problem s radicem, kdo vi) a pokud ve zkousce
neobstoji, pak si zacit chystat kyticky na jeho hrobecek

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)