xfig lze v poradku zobrazit jen v jedne velikosti

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Středa Červen 25 10:59:14 CEST 1997

Mam takovy problem:
Kdyz spustim xfig bez geometry parametru zobrazi se 1024x768 velky,
ale kdyz dam parametr geometry mensi nez 1024x768 (vetsi sem
nezkousel) tak se nespravne zobrazi:
Ovladaci prvky jsou spatne zobrazene

co s tim?

Pokud to nejde (ja osobne si myslim, ze ne - zkousel jsem to rucne
doladit editresem ale bezvysledne) tak mi poradte podobny program
stejneho typu - chtel bych aby umnel zapisovat *.eps obrazky.

Kdyby mi nekdo namital, ze si to mam nechat v tech 1024x768, tak ho
musim upozornit, ze muj monitor nezvladne vice nez 800x600.
(mam sice virtualni okno 1024x768, ale tak se mi to nelibi)

                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !