Znate neco lepsiho nez mc ?

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Středa Červen 25 13:06:18 CEST 1997

Richard Sputa (Richard.Sputa.fei na vsb.cz) wrote:

: Ze zacatku se mi mc libilo, protoze to bylo to nejlepsi co znam, ale
: ted mi vadi mala konfigurovatelnost a taky bych chtel vetsi moznosti.
:
: Napiste do konference, ktery je podle vas nejlepsi commander.

XTreeGold. Bezkonkurencne. Bohuzel jsem se pod Linuxem nesetkal ani s pokusem o
jeho napodobeni (utree nepocitam). Pod OS/2 se vcelku slibne vyvijel shareware
ZTreeBold, jak ten dopadl nevim.

Aby nedoslo k nedorozumeni: neberu v otazce zmineny pojem 'commander' jako
prostredi pro spousteni programu, ale spise jako 'file manager'. XTree v
moznostech spousteni programu nijak neexceluje (IMHO podobne jako mc) ani
neoplyva dokonale pojednanymi featurami typu tarfs, ftpfs apod. Ale jeho
odlisna filozofie prace se soubory (zasvecenci vedi co mam na mysli,
popisovat to zde nebudu, bylo by to na dyl) ho presto kvalitativne posouva
nekam uplne jinam, nez se rodina mc, nc, fc, dc, dm, fc2 a ja nevim co jeste
nachazi. Midnight commander se se svou funkci Panelize temto schopnostem
trosicku blizi, ale ma HODNE co dohanet.

Egon Eckert