Jak nastavit velikost TAB pro zobrazeni na terminalu

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Středa Červen 25 15:16:44 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Richard Sputa <Richard.Sputa.fei na vsb.cz>:
-> Uz jsem udelal tohle:

-> export TABSIZE=2
-> stty tab2

hehe to je cas ktory ma ovladac cakat kym posle dalsi znak potom ako poslal
znak tabulatoru. vacsinou byvaju terminaly dost rychle aby ti nebolo treba.

-> setterm -regtabs 2

nie som si isty ci vas terminal dokaze menit tabulatory tymto sposobom a ci
vobec. ja by som to rad mal 4 ale standard je 8 a asi nie je bohvieco to
menit.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar