ssh + rmt a tar

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Červen 25 21:26:17 CEST 1997

On Wed, 25 Jun 1997, Milan Molnar wrote:

> 	Prosim, mohli by ste mi napisat ci je mozne sprevadzkovat
> $SUBJECT? Cize napr. na pocitaci pc1 spustim
> tar cvf meno na pc2:/cesta/subor.tar .
> to chcem aby chodilo cez ssh.

tar cvf user na host:file pouziva interne rsh.
Muzete pouzit

tar cvf - | ssh -l user host 'cat > file'

pripadne
tar cvf - | ssh -l user host 'dd of=/dev/tape.. obs=...'
(pokud chcete zalohovat pres ssh na vzdalenou pasku a nastavovat treba
velikost bloku).

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz