Apache - dve otazky.

Čtvrtek Červen 26 00:35:50 CEST 1997

K dispozici je plna 1.2.0 viz: www.apache.org nebo zrcadlo.

> 1. Nedari se mi pomoci souboru htaccess presmerovat pozadavek direktivou
> Redirect.

[...]

> Redirect /mnt/pa/users/polach/www/  http://www.xxx.yyy/www/polach/
           ^^^^^^^^^^^^^
                jestli tam nema byt ~/polach  ???

> No a ono to nefunguje (zadam

Je take potreba mit modul mod_alias. Takze zkusit rekompilovat.

> 2. Lze nejak zaridit, aby server nebyl citlivy na 'trailing slash', tj. aby
> http://www.jh-inst.cas.cz/icons bylo chapano jako http://<totez>/icons/ ?
> Nebo je to zalezitost browseru ?

No, krome toho, ze me to funguje (Netscape > 3.x a Exploder > 3.x a
Apache 1.2.x) Vam nepovim... Tipuju browser :-)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/