Dosemu & Xwindows

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Červen 26 08:02:14 CEST 1997

Dobry den!

	Rozbehl jsem si doma Dosemu a chodi to celkem dobre az na jednu
"malickost". Kdyz dos spustim pod Xwindows pomoci xdos, tak vse funguje
spravne az do te doby, nez zmacknu shift. Pak se vse chova tak, jako
bych ten shift drzel porad. Uz se s tim tedy neda pracovat. Co s tim?
Mel nekdo podobne problemy?

					Miroslav Lednicky

--