UNIX <> LINUX (uz hodne off-topic)

Čtvrtek Červen 26 11:30:05 CEST 1997

On Thu, 26 Jun 1997, Jaroslav Benkovsky wrote:

> A BTW k user-friendly programum: Prikazova carka + dobry man je
> user friendly. Kdo se musi x-krat proklikavat pripitomelym menu,
> ktere jeste ani navic neobsahuje vsechny moznosti, brzy pociti
> chut ty wokenni softy rozslapat a vyhodit z okna.

hlavni problem s vylucne interaktivnimi programy (nejen wokennimi) je, ze
neposkytuji jednoduche moznosti jak automatizovat urcite cinnosti (a nebo
to umoznuji zpusobem, ktery neni zrovna idealni) [v tomto smeru mne treba
prijemne prekvapil Solstice AdminSuite, nebot jsou tam ta libiva mysoidni
okynka, ktera jsou pekna na to, kdyz chcete uzivateli xyz zmenit mekke
"i" ve jmene na tvrde, ale pod nimi sedi programy, kterymi je mozno
vsechny cinnosti udelat "z prikazove radky", takze to poskytuje vyhody
obojiho.]

to jen jako inspiraci tem, co by chteli delat OPRAVDU user-friendly
programy, vice uz spammovat nebudu :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)