Redhat 4.2 a Apache 1.1

Pátek Červen 27 00:41:16 CEST 1997

On 26 Jun 97 at 17:45, WebMaster wrote:

> http://www.intersoft.cz/home/cestina.htm

Ja jsem si ted uspesne nainstaloval Apache 1.2.0 + mod_czech, o kterem se
zminuje kolega z Intersoftu. Protoze chci pouzivat jeste PHP/FI,
zkombinoval jsem to uspesne dohromady. Na Intersoftu se pise, ze je to
beta testovani, tak uvidim. Mam to provazane s mSQL a zatim se mi to mooc
libi.

Pouzival jsem Pytlik (SaCzech) od Dr. Satrapy, ale animovane gify se pak v
Netscape i Exploderu animovaly jen 1x kolem dokola. Uzivatele me bili ;-)
a mod_czech zda se byti lepsim/rychlejsim nastrojem (v techto ohledech).

Pokud neznate PHP/FI: http://www.vex.net/php/
  - programuje se primo do WWW stranky (neco jako C + Pascal)
  - i kdyz jsem pro shell, Awk a Perl, musim uznat, ze to je perfektni

mSQL: http://www.hughes.com.au/
  - relacni databaze

Doporucuji upgrade Apache + smazat v /cgi-bin vse, co nepotrebujete
(a zbytek nezapomenout take upgradovat).

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/