Cesky less

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pátek Červen 27 08:57:52 CEST 1997

According to Miroslav Lednicky:
> Dobry den!
>
> 	Jak udelat, aby lesszobrazoval 8 bitove? T.j., aby to psalo cesky.
> Mam pocit, ze uz tu o tom byla rec, ale v archivu konference jsem to
> nenasel, tak se na mne nezlobte. ;-)
>
> 				Miroslav Lednicky

man less, oddil ENVIRONMENT VARIABLES rika ze pouziva LANG. Pokud je
nastavena alespon na en_US (popride jiny vhodny LOCALE), less
zobrazi spravne 8bit znaky z ISO-LATIN-?, toto je dulezite napr.
1250 ma nektere znaky umistene do casti rezervovane pro ridici
znaky. V tomto pripade nezbyde, nez si precist manual o LESSCHARSET
a pouzit preddefinovanou nebo si nadefinovat novou kodovou stranky.

Petr