Ncpmount a Internal IPX net

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červen 27 14:29:41 CEST 1997

Dobry den,

pouzivate nekdo ncpmount + mars ? Kdyz spustim mars tak mi nahodi
IPX protokol na sitovou kartu a vytvori si primarni interni IPX sit.
Po te jiz ale nefunguje ncpmount ani treba slist - nevidi ostatni
novellske servery a muj server (mars) take neni videt .

Pokud nahodim ipx pomoci ipx_configure -auto_primary-on -auto_interface=on
pak nahodi IPX protokoly (ziska je ze site) , primarni sit je jeden z nich
a ncpmount funguje. Spustim mars a ten funguje taky, ale nema klasickou
novelskou interni sit - pouzije primarni od ipx_configure.

Proble zrejme spociva v tom ze ncpmount jde pouze na primarni ipx sit a na
dalsi uz kasle.

Neznate nekdo reseni ?

S pozdravem