UNIX <> LINUX (o <TAB> uz ne PLEASE...!) nove: NFS?

Pátek Červen 27 16:22:17 CEST 1997

On Fri, 27 Jun 1997, Karel Zak wrote:

>  V NFS se mi deje takova vec (respektive neni tam neco tak moc osetreno).
> Pokud namountujete do nejakeho podadresare root adresar a pak
> do tech adresaru vstoupite, (v podstate rekursivne), tak NFS se slozi...

implementace NFS neni reentrantni
proste to nejde (proto je taky u mountd a nfsd parametr --re-export,
kterym se musi reexport explicitne a na vlastni nebezpeci povolit,
ale tohle asi neosetrili)

>  Duvod proc to vsechno je ten, ze je nutne zalohovat (tape) root (/) a
> to jako jeden adresar...
                ^^^^^^^ nemelo to byt filesystem?

asi bude lepsi se poohlednout po jinem zalohovacim softu
(po pravde receno, i kdyby to nfs ustalo, tak nevim, jak by se to
zalohovani vyporadalo s tim, ze hierarchie adresaru je "rekurentni")

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)