prevod /etc/passwd na shadow

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 30 15:55:39 CEST 1997

>Zdravim ...
>
>Nevie niekto, kde je nejaky slusny popis akym sposobom prejst z normalneho
>systemu /etc/passwd na shadow ? Mal som Slakware 3.1 a dvihol som to na 3.2
>, kde uz je shadow v ditribucii priamo zamontovane.

pokud je to tam natolik zamontovane, ze hesla se berou z /etc/shadow
pokud existuje jinak z /etc/passwd, tak staci

#pwconv5

coz by melo prevest /etc/passwd na passwd+shadow

drobna rada na zaver: nechte si po celou dobu prace otevrenou navic alespon
jednu rootovskou konzolu a dobre si vyzkousejte jestli funguje login,
abyste se pak nedivil... :-)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael