kompatibilita Linux X - Cyrix 6x86

Marek Picka xpickam na hwlab.felk.cvut.cz
Sobota Březen 1 04:19:53 CET 1997

Martin Kormunda wrote:

> na www.ecsnet.com si najdi patch pro Cx6x86.
> Snad to pomuze.

> -------
  Ja dost intenzivne pouzivam Linux s Cx 6x86 (120MHz pretakt. na 133) s
XFree 3.2 naprosto bez problemu (prave na nem pisu dopis :-) a znam 3
takove dalsi pocitace -- taky bez problemu.
  Jinak vseobecne nejvetsim problemem Cyrixe je, ze je to pekne topeni
(23 W spotreba pri 133 MHz). - reseni procesor lze nakonfigurovat, ze
pri prichode instrukce HALT dokaze snizit prikon na 1/10.
  Jedina chybicka Cyrixu se vyskytuje u tech nejstarsich verzi
(<=1.6)jenom s motherboardy (starsimi) jedne (uz si nepamatuji jake)
firmy -- je to nejaky problem s first level cache. - reseni vypnout 1L
cache.
  Patche na dane adrese se zameruji na zlepsenou detekci procesoru a
pripadne zvyseni vykonu zmenami v konfiguracnich registrech
procesoru.

			Louci se