INFO: Kancelar pro Ceskeho Honzu

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pondělí Březen 3 18:59:28 CET 1997

Hello All,

doufam, ze se kolegove z Prahy a okoli nebudou citit nejak dotceni.
Mam na mysli obycejneho uzivatele z praxe, ktery chce,
aby jeho program spolehlive chodil, a on se mohl soustredit na praci.
Zadne sebevrazedne kousky s konfiguracnimi soubory a dalsi zasahy
do systemu.

Pred casem se tady nekdo ptal, jak dostat pod StarOffice ceske
fonty. Kdyz jsem testoval beta 1, tak se mi to take nepodarilo.

Ted jsem si s tim  hral cely vikend. Uplne uspesny jsem sice nebyl,
ale prece jen jsem dosahl nejakeho pokroku.

  http://www.intersoft.cz/linux/soffice/

Treba nejakeho odbornika napadne, v cem by mohl byt problem.

Take se mi nedari Nemce presvedcit, ze jejich "genialni" soft
ma problemy s fonty Latin2. Na starost by to mel mit
Bastian Epting  <maito:be na stardiv.de> , jestli nemate co delat,
zkuste se ho zeptat, jak to vypada s podporou ISO-8859-2.

Finalni verzi by mel dodavat Caldera se svym C.O.L. nekdy v dubnu,
takze moc dalsich betaverzi uz asi nebude.

                 pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |