termcap

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Březen 4 00:33:09 CET 1997

On Mon, 3 Mar 1997, Milos Matus wrote:

> Mam program (program z SCO spousteny pres iBCS), ktery vyuziva termcap.
> Bohuzel v termcapu implicitne sirenem v Debian distribuci (a asi i v
> jinych), vybec nesedi nastaveni funkcnich klaves pro TERM=linux. Tyto chyby
> jsem  u funkcnich klaves opravil, ale problem mam s klavesou F1. Podle infa
> ma byt definice F1 u k1, ale podle vseho je na k1 klavesa F2
> (k2-F3,..,k9-F10, kA=F11,).

Neco takoveho jsem uz videl, tusim ze Informix ma klavesy takhle posunute.

> [...]
> Nebo existuje nejaky prevodnik terminfo -> termcap? V terminfu ten program
> umi vsechny funkcni klavesy.

infocmp -C by mel vypsat entry s termcapovskou syntaxi, ale lepe to po nem
prohlednout a doupravit rucne.

--- Marek Kubita                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                           work: marek na corpus.cz