slip win95

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Březen 4 18:24:11 CET 1997

> skour My Computer/Dial-up networking/
> tam pravym tlacitkom na connection, potom
> Server Type/TCPIP Settings, tam je to uplne presne

Souhlasim.

> ak sa to totiz robi v Control panely, tak to zmeni nastavenia na
> sietovej karte a nie vzdy sa tieto nastavenia zohladnuju

> ziaden rozumny server uz dnes nebezi na slipe

A na cem, na Zmodemu ? To je to same jako kdyz nekdo rekne, ze
cokoliv jineho, nez IPv6 je nerozumne. Pokud nekdo nepotrebuje PAP a
spol, je PPP (asi tohle jsi mel na mysli) zbytecny. Ono totiz takove
famy, ze slip je pomalejsi, ... jsou jen famy, opak je pravda. Ono se
za tu bezpecnost zaplatit musi.

> to je presne ono, je lepsie nastavovat to tam

Diky, jak to vypada, tak se zase musim uzmout k "staremu" dobremu
TCPMANu. Vsiml jsem si, ze uz jsou aji nove verze, nez 2.1.
Kazdopadne dik za odpovedi.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz