slip win95

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Březen 5 13:04:32 CET 1997

> Vyhody ppp:
> - predavanie IP adries automaticky (lubovolnym smerom)
> - predavanie DNS servrov, wins servrov
> - moznost licitacie mtu/mru, kompresie
> - modularita (LCP- riadenie linky, NCP-prakticky lubovolne sietove protokoly)
> - autorizacia
>
> Je otazkou osobnych preferencii, co je dolezite, ale osobne myslim ze uz
> len prve dve moznosti by stali aj za nepatrne znizenie rychlosti
> (a to nehovorim uz o neporovnatelnych moznostiach nastavovania roznych
> parametrov).
>
>                             pk

> [...]
Nechtel a nechci se tady rozepisovat do podrobnosti, ale neda mi
neodpovedet.

Uz to mam, v priloze zasilam velmy dobry clanek pro vysvetleni. Pokud
se ti porad bude zdat, ze to neni pravda, tak nejlepsi je udelat si
test. Zatim

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz--Message-Boundary-9031

This message contains a file prepared for transmission using the
MIME BASE64 transfer encoding scheme. If you are using Pegasus
Mail or another MIME-compliant system, you should be able to extract
it from within your mailer. If you cannot, please ask your system
administrator for help.