Preklad adresy

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Středa Březen 5 16:54:11 CET 1997

On Wed, 5 Mar 1997, Pavel Hroza wrote:

> Mam takovy problem, uz se s tim par hodin zabyvam a na nic jsem neprisel:
> Mam adresu P.Hroza na sh.cvut.cz a chci, aby mi tyto maily chodily na adresu
> Paya na logout.sh.cvut.cz. Co a jak mam kde nastavit pro preklad adresy.
> zatim jsem vymyslel jen doplnit to do /etc/aliases, ale jak to delat pri
> radove stovkach uzivatelu? Pripada mi to jako dost hloupe reseni...napadl
> me procmail, ale nepochopil jsem z manu, jak to funguje...
> Dekuji vsem, co se ozvou...

Nez se tady nekdo pokusi pochopit o co jde a zacne vymyslet nejakou
sofistikovanou odpoved, asi bych to mel uvest na pravou miru: veskera
prichozi posta do domeny sh.cvut.cz je zachytavana mail serverem a pokud
neni adresa ve tvaru J.Novak na sh.cvut.cz, provede prevod hlavicky mailu a
modifikovanou postu posila na mail-drop adresu v ramci Strahova (treba
paya na casper.sh.cvut.cz) definovanou v centralni databazi vsech pripojenych
studentu. Totez plati pro interni postu v domene.

Pokud chces mit mail-drop nekde jinde, jakekoli konfigurovani tveho Linuxu
(cos myslel tema stovkama uzivatelu ?) nepovede k zadnemu vysledku.
Navstiv sveho lokalniho spravce a pozadej ho o zmenu v DUSPS.

Jestli ti slo o neco jineho, pokracujmez soukrome, uz ted jsme off-topic.

Cao,

Pavel Z.
zdenek na math.feld.cvut.cz
P.Zdenek na sh.cvut.cz