EXT2FS INFO

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Středa Březen 5 23:49:02 CET 1997

On Mar 5, David Hajek wrote
>  potreboval bych sehnat nejaky popis %subj%, pripadne dalsich fs.
> Nevidel jste nekdo neco dobreho na webu neco se zamerenim na fs? Ptam se
> driv, nez pouziju nejaky search engine...

K ext2fs je pouzitelna dokumentacia v baliku ext2ed, subory {.ps,.sgml,.txt}:
ext2ed-design-0.1, Ext2fs-overview-0.1, user-guide-0.1
Balik ext2fs je na sunsite v system/filesystems/ext2/.

Este som nasiel aj ext2fs-FAQ.gz (nepamatam odkial dosiel, ale nemal by
byt problem ho najst bud cez search alebo na LDP).

						pk

--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/
** Machines certainly can solve problems, store information, correlate,