Preklad adresy

Jiri Novak xnovakj3 na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Březen 6 11:01:43 CET 1997

> Mam takovy problem, uz se s tim par hodin zabyvam a na nic jsem neprisel:
> Mam adresu P.Hroza na sh.cvut.cz a chci, aby mi tyto maily chodily na adresu
> Paya na logout.sh.cvut.cz. Co a jak mam kde nastavit pro preklad adresy.
> zatim jsem vymyslel jen doplnit to do /etc/aliases, ale jak to delat pri
> radove stovkach uzivatelu? Pripada mi to jako dost hloupe reseni...napadl
> me procmail, ale nepochopil jsem z manu, jak to funguje...
> Dekuji vsem, co se ozvou...

Ahoj,

   myslim si, ze by to melo vyresit forwardovani. Na kazdem unixu, ze ktereho
chces posilat postu jinam si vytvor soubor .forward a do nej napis email adresu,
kam dopisy odesilat. A pokud pouzivas na NW Pegasa, tak v Nastavenich je
take adresa pro forwardovani, tam si dopln take tu, kam se ma vsechna posta
posilat. Delam to takhle na vice nez 10 svych uctech a chodi to bez problemu.

								Jirka Novak