Hashovaci tabulky - knihovna

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Čtvrtek Březen 6 12:36:11 CET 1997

On Thu, 6 Mar 1997, Vladimir Michl wrote:

> Ahoj vsichni,
>
> zajimalo by me, zda existuje nejaka knihovna pro praci s hashovacimi
> tabulkami. Potreboval bych, aby byla pro C a pod UNIX. Pripadne pokud
> neexistuje, jakou by jste mi doporucili literaturu, kdybych se musel
> vrhnout do implementace.

Hasovaci tabulky jsou implementovany v knihovnach libgdbm a libdb.

Jednoduchy popis najdete napr. v knize "Algoritmy a struktury udajov"
od Niklause Wirtha (alfa Bratislava).

Zdravi
                                Radek Kanovsky
|     tel:(05) 7269 354               PVT a.s.      |
|  mailto:radek na pvt.net               Veveri 102    |
|    http://rk.pvt.net/         65910 Brno          |